Dedicated To The Smallest Of Skiffs banner

Ankona Tavernier, heeft iemand hier er een?

6.4K views 16 replies 8 participants last post by  skinny_fishing  
#1 ·
Ik ga er dit weekend een bekijken en vroeg me af wat iedereen ervan vindt.

Ik vraag me ook af of er iets specifieks is waar ik op moet letten, want ik heb gehoord dat Ankona niet bepaald de beste is in kwaliteitscontrole.

Lijkt een goede "compromis" skiff, aangezien ik meer een gezinsvriendelijke skiff nodig heb dan een technische poling skiff.

#7 · (Edited)
Ben er vandaag naar toe gegaan en heb het bekeken, het is dezelfde skiff en het is echt mooi. Moet gewoon veel over nadenken, financiën en zo. Als we besluiten door te gaan, zullen we het meenemen voor een testrit op het water.

Ook is de overstap van een simpele 14' skiff naar deze een hele sprong, kan niet beslissen of ik voor een simpele en lichte poling skiff wil gaan of all out voor zoiets als deze (hij is zwaar), ik zie altijd wel jongens hun grotere volledig uitgeruste skiffs/bay boats verkopen voor iets kleiner en simpeler en ik wil niet een van die jongens zijn, mijn vrouw zou me vermoorden lol.

Ik moet zeggen dat ik een beetje minimalistisch ben en dat werkt op dit moment tegen me :LOL:

#10 ·
Geweldige vraag. De Tavernier biedt plaats aan 4 personen, ik heb 7 kinderen, waarvan er 4 nog thuis wonen, en mijn vrouw wil een grotere boot om 7 personen mee te nemen. Ik kijk naar een boot van 21 voet om aan die behoefte te voldoen. Mijn oudste zoon die thuis woont, is een fervent visser, dus hij wil een visboot houden. Ik heb de Tavernier gekocht omdat ik wist dat hij geschikt was voor 4 personen, maar hij werd verliefd op de Advent toen we in Ankona waren. Meestal gaan er maar 2 van ons uit om te vissen in de struiken en ondieptes, dus we zullen overstappen op meer een technische skiff en een gezinsboot en technische visboot hebben.

#11 ·
Geweldige vraag. De Tavernier biedt plaats aan 4 personen, ik heb 7 kinderen, waarvan er 4 nog thuis wonen en mijn vrouw wil een grotere boot om 7 personen mee te nemen. Ik kijk naar een boot van 21 voet om aan die behoefte te voldoen. Mijn oudste zoon thuis is een fervent visser, dus hij wil een vissersboot houden. Ik kocht de Tavernier wetende dat hij de 4 personen aankon, maar hij werd verliefd op de advent toen we in Ankona waren. Meestal zijn we maar met z'n tweeën die de struiken en flats gaan bevissen, dus we zullen overstappen op meer een technische skiff en een gezinsboot en een technische vissersboot hebben.
Je hebt veel te veel shit aan de hand om een boot te hebben!

#17 ·
Ik kreeg een 14 Abaco en verkocht hem toen, vond hem niet leuk. Heb nog steeds de Rabco, ben nog steeds op zoek naar een betere boot voor de juiste prijs, betaal niet te veel, ik heb geen haast.

Alle gebruikte Taverniers die ik te koop heb gezien, kosten evenveel als een nieuwe, dat ga ik niet doen, ik zou liever nieuw kopen en het bestellen zoals ik het wil als dat de prijzen zijn die mensen vragen.