Dedicated To The Smallest Of Skiffs banner
41 - 60 of 67 Posts
View attachment 25297
Oh voorbeeld stootlijst die ik ga gebruiken
Hoe ga je voorkomen dat die stootlijst eraf glijdt? Als je er schroeven in zet, zal elke andere boot/steiger de kop van de schroef ertegenaan wrijven. Houd daar rekening mee als je andere boten bij de zandbank samenvoegt ;)

Hoewel ik niet zeker ben van deze keuze, is de stootrand meestal dik genoeg om de koppen van de schroeven of bouten te verzinken. Ik zou een schroef of bout met platte kop of ovale kop gebruiken. https://shop.hamiltonmarine.com/products/pvc-rub-rail-flexible-44379.html Ik heb hier in het verleden veel van gebruikt en het is dik genoeg om de koppen van schroeven of bouten te verzinken. Er staat flexibel, maar alles minder dan een radius van 12" -16", zou ik aanraden om eerst een heteluchtpistool te gebruiken om het op te warmen. Ik heb een radius van 1" rond de spiegelhoeken gedaan met een heteluchtpistool. Als iemand foto's wil zien, vraag het dan en als de sneeuw niet te diep is, zal ik proberen naar de boot te gaan voor foto's.

Discussion starter · #44 ·
Image
De stootrand was een hel om erop te zetten, maar ik denk dat hij er nu op zit en er niet meer afgaat. Dus als dat het geval is, ga ik hem waarschijnlijk niet met schroeven vastzetten.

Heeft het zo hoog optrekken van de vloer de boel sneller doen schommelen? Hoeveel schuim heb je moeten gebruiken? Ik wilde dit allemaal al heel lang doen, maar ik heb niet echt de beste werkruimte en heb kleine kinderen, dus ik wil niet weer overal glasvezel hebben. Ugh. Je project ziet er geweldig uit. Nagedacht over betalen, maar dat kan te duur worden.

Discussion starter · #48 ·
Image
Heeft het verhogen van de vloer het schommelen bij hoge snelheid erger gemaakt? Hoeveel schuim moest je gebruiken? Ik wilde dit allemaal al doen, maar ik heb niet echt de beste werkruimte en heb kleine kinderen, dus ik wil niet weer overal glasvezel hebben. Ugh. Je project ziet er geweldig uit. Nagedacht over betalen, maar dat kan te duur worden.
Het schommelde net zo erg als voorheen. Onder stroom verschuift het een beetje, maar het is niet zo erg, haalt nog steeds 25 mph nadat al het hout is geplaatst. Ik ben lui geweest en heb de laatste tijd niet veel gedaan. Ik heb het achterdek droog gepast, maar ik denk dat ik een paar wijzigingen ga aanbrengen. Ik heb twee batches voor elke kant, de batterij komt aan de rechterkant.

Ziet er goed uit!

Discussion starter · #50 ·
Ik kon gisteren iets meer doen. Achterdek beglaasd, sterkte toegevoegd aan de spiegel, wat pijpfittingen door elke luikwand geëpoxeerd. (brandstofleiding, elektrisch) Van mening veranderd over mijn vorige afvoermaat, die 3/4 inch pijp was. In plaats daarvan 1 inch gebruikt en een directe lijn naar de achterste bilge gelegd. Ik ben nog niet klaar, ik ga nog een paar lagen epoxybarrière toevoegen, met wat schuren. Over het algemeen heb ik het gevoel dat ik de voltooiing nader, zou een klein consolegedeelte in de beugel willen maken voor bekerhouder/schakelbord, mogelijk trim/kantel en ontstekingsknop naar de console verplaatsen. En de helmstokarm verlengen. Ik wil een platform over de motor, maar heb moeite om te vinden waar ik er een kan kopen?

Discussion starter · #57 ·
Heb wat cosmetische dingen gedaan. Kleine console en bekerhouders afgemaakt, moet het nog aan de stang bevestigen. Moet nog hardware halen. Heb een goede Bluetooth-luidspreker gekocht in plaats van een stereo-installatie te gebruiken. Ze lijken nu erg goed gebouwd te zijn, gezien mijn kleine oude exemplaar 4 jaar meeging.
Image
Image
Image

Discussion starter · #60 ·
Dus ik probeerde de elektrische start, de kill switch en de power trim switch naar de consolebox te leiden. Alles ging soepel, behalve de elektrische start. Ik stak een van de draden weer in en toen ik de andere wilde insteken, wilde hij meteen ronddraaien zodra er contact was. Ik weet niet zeker of ik de schakelaar kapot heb gemaakt of dat de draden een circuit vormen in de mantel van de draad die ik heb getrokken. Ik weet niet zeker of iemand dit probleem al eerder is tegengekomen of ideeën heeft over wat ik moet doen.

41 - 60 of 67 Posts